Návod ako reklamovať príslušenstvo
Samostatne kupované príslušenstvo ako sú batérie, nabíjače, kryty, puzdrá a iný tovar pokiaľ sa nejedná o mobilný telefón, posielate na našu adresu podľa týchto usmernení.
Akým spôsobom poslať príslušenstvo na reklamáciu?
Ak ste u nás nakúpili príslušenstvo k telefónom alebo iný drobný tovar, mimo mobilného telefónu a chcete ho reklamovať - zásielku pošlite na adresu Fenix egroup s.r.o., A. Rudnaya 21, 01001 Žilina prostredníctvom Slovenskej pošty a.s.. Odporúčame dobre zabaliť, aby sa počas prepravy nepoškodila a podľa Vášho uváženia ju poistíte (pričom zákazník nesie riziko straty a poškodenia pri odosielaní reklamácie). Nikdy zásielku neposielajte na dobierku, pretože bude odmietnutá.
Pripomíname zákazníkom, že batéria je spotrebný tovar a preto je na jej funkčnosť záruka 2 roky a pol roka na kapacitu batérie - tá sa časom znižuje. Za príslušenstvo na tento spôsob reklamácie sa rozumie osobitne nakúpený tovar na www.marzo.sk (od spoločnosti Fenix egroup s.r.o.). Pripomíname zákazníkom, že pri reklamácií obsahu balenia mobilných telefónov, sa na základe usmernení výrobcov, k reklamácií obsahu balenia mobilného telefónu, je potrebné zaslať aj samotný mobilný telefón.
Čo musí zásielka s reklamáciou príslušenstva obsahovať?
- Reklamované príslušenstvo (batéria, puzdro, kryt, nabíjač) a všetky jeho časti.
- Originálnu platnú nákupnú faktúru, vydanú spoločnosťou Fenix egroup s.r.o.. Pripomíname, že objednávka nie je platný doklad o nákupe.
- Podrobný popis závady, osobné údaje (meno a priezvisko, adresa, telefonický kontakt, emailovú adresu). Spresnite aj, čo v balíku zasielate. Bez týchto náležitostí nie je možné začať reklamačné konanie! Do listu napíšte na akú adresu chcete vybavenú reklamáciu poslať.
Reklamácia bude vybavená do 3 pracovných dní alebo budete e-mailom oboznámený o ďalšom postupe ohľadne Vašej reklamácie (poslanie na posúdenie do autorizovaného servisného strediska a pod.).